به خواسته خود نچسبید

زمانی که شما فشار ذهنی بیش از اندازه برای خواسته های خود دارید وترس اینکه اگر به کار خواسته خود نرسم چه می شود و چه مشکلی به وجود می آید و یا اینکه حتما من باید به این خواسته دست پیدا کنم تا خوشبخت بشوم و بتوانم معنای واقعی سعادت را بچشم شما هرگز به آن خواسته دست پیدا نخواهید کرد.

هنگامی که شما هدفی را انتخاب کرده اید ذهن نیمه هوشیار شما شروع به کار کردن برروی آن خواسته می کند و آن را به مرحله اجرا می رساند.

پس بیشتر به جای اینکه بخواهید به خواسته ی خود فکر کنید (اما فکر کردن به نحوی که در ادامه می گویم) و بخواهید احساس خود را بیشتر بدتر کنید و احساس منفی بیشتری را در خود به وجود بیاورید احساس کنید که آن خواسته را به دست آورده اید و طوری رفتار کنید که انگار هم اکنون به آن خواسته رسیده اید.

سعی کنید که زیاد به خواسته ی خود نچسبید.

این جمله ی کلیدی را به خاطر بسپارید که موفقیت کلید شادی نیست بلکه شادی است که کلید موفقیت می باشد.

شما باید در هر لحظه شاد باشید از آنچه که در اختیار دارید وبه وسیله ی همان ها سعی کنید که سعادت و خوشبختی را بیابید به این صورت خواهد بود که ذهن شما آماده است که ایده ها و طرح هایی برای خواسته ی جدید بیابد و بخواهد که به آن ها برسد اما اگر شما کاری غیر از این را انجام بدهید ذهن شما برروی کمبود متمرکز می شود و مدام ضعف های شما را در جهت رسیدن به آن خواسته به شما نمایان می سازد و شما را شخصی ناتوان در مسیر رسیدن به آن خواسته نشان می دهد و مطرح می کند و به این صورت است که شما هرگز به خواسته خود نمی رسید بلکه روز به روز از آن دور و دوتر می شود این در مورد هر هدف و خواسته ای در هر حوضه از زندگی صدق می کند.

اگر شما در روابط خود به کسی وابسته شوید او از شما دور و دور تر می شود قطعا هیچ کس تحمل آن را ندارد که کسی دیگر بر او حس مالکیت پیدا کند ویا اینکه احساس کند که کسی بر او تملک و تسلط دارد پس زود می خواهد که چنین رابطه ای را نابود کند.

در زمینه اهداف دیگر هم همینطور می باشد زمانی که شما به خواسته خود وابسته می شوید آن را از خود دور و دوتر می کنید.

شما باید سعادت واقعی را هم اکنون بیابید ، سعی کنید هم اکنون شادی را به واسطه همان چیزهایی که دارید تجربه کنید تا جا برای خواسته جدید هم باز بشود وبتوانید که ایده هایی برای رسیدن به آن خواسته بیابید.

باید سعی کنید که خواسته خود را رها سازید اما نه اینطور که به آن توجه نکنید بلکه به این صورت که شما تمام کارهایی که می دانید برای رسیدن به آن خواسته لازم است را انجام می دهید و مابقی را به خدواند می سپارید تا خداوند خود نیز آن خواسته را از هر طریقی که می داند وارد زندگی شما نماید.

امیدوارم که توانسته باشم کمکی کرده باشم که یک قطعه دیگر از پازل هدف گذاری را با هم کامل کرده باشیم.