پارسا بلاگ

امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید و نظر یادتون نره

۳۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

آموزش کم کردن مصرف باتری با حذف حافظه‌ی کش

حتما این تجربه را کرده اید که وقتی شما یک گوشی هوشمند نو میخرید، در اوایل به احتمال زیاد از مدت زمان باقی ماندن شارژ باتری راضی هستید، ولی به مرور باتری گوشی زودتر خالی شده و نارضایتی شما را به همراه دارد.

این کم شدن سریع شارژ باتری گوشی میتواند دلایل زیادی داشته باشد، مثلا برنامه های نصب شده روی گوشی یا رزولوشن بالای صفحه گوشی یا تمام شدن عمر باتری و غیره…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری

جهان به شهامت شما پاسخ می دهد

شما هر آنچه که شهامت به خرج دهید به همان مقدار هم از جهان پاداش دریافت می کنید در واقع میزان شهامت و جسارت شما نشان دهنده ی آن است که آیا به خواسته ی خود می رسید یا خیر.

خیلی از افراد بدون آنکه قدم اول را برای رسیدن به خواسته ی خود بردارند تمام شکست هایی ممکن در آینده را متجسم می شوند و همین هم باعث می شود که آن ها از موفقیت بترسند و نخواهند که به سوی آن حرکت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری

معرفی انواع نژاد های ایرانی

معرفی انواع نژاد های ایرانی


در مقاله ی قبلی در مورد نژاد ها در جهان صحبت کردم واکنون می خواهم اطلاعاتی را در مورد نژادهای ایرانی در  اختیارتان قرار بدهم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری

آیا موانع زندگی ما بزرگ است؟

بزرگ دانستن موانع

برخی از ما چنان موانع سر راه خود را بزرگ می پنداریم و خود را قربانی آن موانع می دانیم که هرگز حرکتی هر چند کوچک هم برای رسیدن به آن خواسته انجام نمی دهیم. هرگز نمی خواهم که قدم از قدم برای رسیدن به آن خواسته برداریم.

برخی از ما زمانی که یک بار یا حد اکثر دو یا سه بار در کاری با شکست مواجه می شویم دیگر نمی خواهیم که آن کار را ادامه بدهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری

بخواه تا به تو داده شود

در این مقاله می خواهم در مورد موضوع مهمی با شما صحبت کنم و آن هم درخواست های شما از جهان هستی است.

بعضی از افراد بر این باور هستند که اگر یک خواسته حال هر چیزی را به دست آوردند دیگر نباید درخواست دیگری داشته باشند چرا که ممکن است جهان همان چیزی که در دست دارند را هم از آنها بستاند و یا بدتر از آن چیزهایی را هم که از قبل به دست آورده اند را از دست بدهند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پارسا نادری

آموزش ظاهر کردن متن رسید چاپی عابربانک

شاید تا کنون برای شما هم اتفاق افتاده باشد که رسید ارائه شده توسط دستگاه خودپرداز و پوز فروشگاهی پس از مدتی پاک شود و شما کد رهگیری و یا شناسه پرداخت آن را نیاز داشته باشید. یکی از ایرادات شبکه بانکی کشور مربوط به رسیدهای دستگاه های خودپرداز و دستگاه های کارت خوان فروشگاهی است که متاسفانه این رسیدها در اکثر اوقات پس از مدت کوتاهی پاک می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری

تاثیر کلام در مسیر رسیدن به خواسته

تاثیر کلام در مسیر رسیدن به خواسته

کلام تو عصای معجزه گر توست . فلورانس اسکاویل شین

شما با کلام خودتان خواسته هایتان را به واقعیت تبدیل می کنید.

کلام شما بسیار قدرتمند است و شما با کلامتان مسیر توجه تان را انتخاب می کنید که به کدام سمت برود.

شما با صحبت کردن در مورد خواسته هایتان خودتان را به آنها نزدیک تر می کنید.

تاثیر کلام در مسیر رسیدن به خواسته به دو شیوه انجام می پذیرد که یکی را در این مقاله و دیگری را در مقاله ای دیگر برای شما توضیح خواهم داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری

در صحبت به شخص مقابل نفع برسانید

سلام می کنم خدمت شما عزیزان در این مقاله می خواهم در مورد موضوع مهم نفع رساندن به شخص مقابل در صحبت ها، مکالمه ها و کارهای روز مره خود با شما صحبت بکنیم.

در واقع موضوع این است که هر شخص حالا به هر اندازه چه کم و چه زیاد خود را دوست دارد و برای خود  ارزش قائل است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری

نحوه ایجاد انگیزه برای رسیدن به هدف

در مقالات پیشین نکاتی را در مورد هدف گذاری و نحوه رسیدن به آنها برای شما گفتم. اکنون میخواهم در مورد ایجاد انگیزه برای رسیدن به هدف صحبت کنم.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود شما هرگز از هدف خود دست نکشید این است که انگیزه کافی برای رسیدن به هدف خود را داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد

سلام و دورد خدمت شما عزیزان امیدوارم که با مقالاتی که تا کنون منتشر شده است کمکی هر چند کوچک به پیشرفت خودمان کرده باشیم.

در این مقاله می خواهم در مورد عامل زمان شناسی برای شما صحبت کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پارسا نادری