امروز با آموزش exploit نویسی در خدمت شما هستم. در اینجا کتاب رایگان آموزش exploit نویسی را برای شما عزیزان آماده کرده ام.

اکسپلویت، بهره جو یا همان کد های مخرب، برنامه‌ها یا کد هایی هستند که برای اثبات و یا استفاده از آسیب پذیری امنیتی خاصی در یک نرم افزار، سیستم عامل و یا سخت افزار خاص نوشته می شوند.

اکسپلویت (Exploit) به معنای سود بردن است.

اکسپلویت ها لزوما برای خرابکاری نوشته و منتشر نمی شوند، اهداف تحقیقاتی و آموزشی را نیز دنبال می نمایند، هر چند استفاده از این کدها برای نفوذ به سیستم های کاربران امری متداول می باشد.

امروزه خرید و فروش این کدها تبدیل به یک تجارت در اینترنت شده است، کد های مخرب با توجه به نوع و دسته بندیِ آسیب پذیری مورد استفاده در آن و همچنین نوع سیستم های هدف و روش های کد نویسی گاهی تا صدها هزار دلار نیز خرید و فروش می شوند.

مبحث شیوه های نفوذ به سیستم های کامپیوتری امروزه در میان کاربران، نه به صورت یک عمل پلید، بلکه به شکل یک هنر مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل در حال حاضر دوره های زیادی در رابطه با exploit و روش های نفوذ به سیستم های کامپیوتری در سراسر دنیا برگزار می شود و مدارک مختلفی نیز برای افرادی که این دوره ها را با موفقیت بگذرانند در نظر گرفته شده است. و جالب است بدانید که افرادی که این مدارک را دریافت می کنند از موقعیت شغلی بهتری نسبت به سایر متخصصین کامپیوتر برخوردار خواهند بود.

آموزش exploit نویسی

کتاب “هنر اکسپلویت نویسی” که توسط آقای سعید بیگی از روی کتاب Hacking : The Art of Exploitation ترجمه شده است. تئوری و روح هکینگ و علم نهان در ورای آن را به تصویر می کشد. در این کتاب موارد زیر را خواید آموخت:

  • تکنیک های پایه در اکسپلویت نویسی
  • اکسپلویت کردن سیستم ها با آسیب پذیری های سرریز بافر و رشته-فرمت
  • نوشتن شلکدهای اسکی قابل چاپ و دگرشکل
  • چیره شدن بر پشته های غیرقابل اجرا1 با روش بازگشت به کتابخانه C
  • هدایت ترافیک شبکه، پنهان کردن پورت های باز و ربودن ارتباطاتِ TCP
  • کرک کردن ترافیک بی سیم و رمزشده 802.11b با حملات FMS

دانلود دانلود کتاب “هنر اکسپلویت نویسی” با لینک مستقیم

منبع منبع: وبلاگ شخصی پارسا نادری