به وسیله آن ذهن خود را ثروتمند تربیت کنید و بخواهید که کانون توجه خود را از روی فقر برداشته و بر روی فراوانی نعمت در جهان بگذارید.

این تمرین توسط خانم استر هیکس نویسنده و مدرس قوانین موفقیت که یکی از بهترین کتاب های ایشان راهنمای درون می باشد مطرح شده است.

اولین قانون این تمرین این است که مقاومت ذهنی خود را کنار بگذارید و واقعا بخواهید که آن تمرین را انجام بدهید.

مقاومت هایی مانند اینکه این تمرین برای من نون و آب نمی شود.

این تمرین باعث نمی شود که پول واقعی به دستم برسد و… را کنار بگذارید این ها دقیقا همان عواملی هستند که باعث می شوند شما نتوانید به ثروت برسید و یا از این تمرین نتیجه ای بگیرید.

اما تمرین چیست؟

شما باید مبلغ یک میلیون تومان را به صورت ذهنی خرج کنید و هرروز به مبلغ این پول بیفزاید یعنی اگر روز اول یک میلیون تومان خرید می کنید روز دوم بشود دو میلیون تومان روز سوم بشود سه میلیون تومان و همینطور به پیش بروید.

و نکته ی مهم این است که هرروز تمام مبلغ را خرج کنید و نخواهید که پول را برای روز بعد بگذارید و….

پول هرروز می بایست به طور کامل و تمام خرج شود.

سعی کنید لیست خرید های خود را هم بنویسید.

به عنوان مثال روز اول شما یک میلیون تومان به صورت ذهنی در کارت بانکی خود دارید پس مثلا 650 هزارتومان آن را بگذارید برای یک تلفن همراه ، 400 هزار تومان آن را بگذارید برای خرید یک دستگاه بازی و 50 تومان آن را هم بگذارید برای هر آنچه که نیاز دارید.

توجه داشته باشید که اگر این تمرین را هرروز صبح انجام بدهید بسیار برای شما بهتر است چرا که از همان ابتدای روز احساس خوب و عالی دارد و با به دست آوردن خواسته های خود و چیزهایی که دوست دارید روز خود را شروع می کنید ، پس به این مورد مهم نیز توجه داشته باشید و حتما تمرین هرروز را انجام دهید و متعهد باشید نه آنکه یک روز را انجام بدهیدو روز دیگر را نه و چند روز بعد دوباره بخواهید تمرین را انجام بدهید.

اگر این اتفاق برای شما افتاد دوباره سعی کنید مبلغ را به یک میلیون تومان برسانید.

به عنوان مثال اگر شما هرروز یک میلیون تومان اضافه می کرده اید وروز پنجم پنج میلیون تومان داشتید ولی تمرین مربوط به روز ششم را انجام ندادید سعی کنید که روز هفتم مبلغ را به یک ملیون تومان برسانید ودوباره تمرین را از سر بگیرید.

انجام این تمرین باعث می شود که کم کم توجه شما برروی فراوانی نعمت در جهان برود واقعا ذهن بپذیرد که امکان پذیر است که بتواند خواسته هایی که دارید را برآورده کند ، و زمانی که این اتفاق افتاد و این باور به وجود آمد ایده های عالی می تواند به شما بدهده برای رسیدن به خواسته هایتان.

ایده هایی با کمترین زحمت فیزیکی و بیشترین منفعت و سود.

این تمرین بحث مفصلی دارد.

در مقالات بعدی بیشتر در مورد این تمرین برای شما توضیح خواهم داد.

با من همراه باشید