پارسا بلاگ

امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید و نظر یادتون نره

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

چطور خلاصه نویسی کنیم؟

پرسش: لطفا طریقه درست خلاصه نویسی کردن را بگویید؟

پاسخ: به طور کلی خلاصه ‌نویسی و یادداشت ‌برداری به چهار دلیل پیشنهاد می‌شود: اول اینکه هنگام مطالعه و دقیق خوانی از اصول مهم به شمار می‌آید و در عمیق تر کردن یادگیری مؤثر است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پارسا نادری

مقاله برنامه ریزی درسی

۱برنامه ریزی درسی

چکیده

در این مقاله به تاریخچه مختصر برنامه ریزی وتألیف کتب درسی در ایران، تعریف برنامه ریزی و انواع آن،  مفهوم برنامه ریزی درسی و مبانی و مراحل و هدف آن، محتوای برنامه درسی و نکات اساسی در ارزشیابی برنامه درسی می پردازد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پارسا نادری

معرفی رشته مهندسی عمران

مهندسی عمران

مقدمه:

 

مردم کوچه بازار از این رشته به عنوان راه و ساختمان نام می‌برند و مسئله مسکن در ذهن انسان جای خودش را در رابطه با این رشته به خوبی باز کرده.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پارسا نادری

معرفی رشته مهندسی برق

مهندسی برق

مقدمه :

اگر نگاهی به اطرافمان بیندازیم، انبوهی از وسایل برقی را خواهیم دید. امروزه زندگی بدون وسایل الکتربکی غیر ممکن شده است. پس برای استقلال و همگامی با رشد جهانی نیازمند متخصصانی هستیم که با اندوختن توشه علمی به کسب تکنولوژیهای جدید اقدام کنند.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
پارسا نادری
📚رشته ی پرستاری دانشگاه تهران📚

📚رشته ی پرستاری دانشگاه تهران📚

📚رشته ی پرستاری دانشگاه تهران📚 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

قیمت :20000 ریال

 

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
پارسا نادری

📚رشته ی پزشکی دانشگاه تهران📚

 📚دانشگاه علوم، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده بهداشت، گروه آمار و اپیدمیولوژی📚

چکیده:
زمینه: به نظر می رسد انتخاب رشته پزشکی در بسیاری از داوطلبین تحت تاثیر فشارهای اطرافیان و کمتر از روی شناخت و علاقه به این رشته صورت می گیرد.
هدف: این مطالعه با هدف تعیین وضعیت پذیرش دانشجوی پزشکی از نظر علل انتخاب رشته پزشکی و نیز شناخت آنان از آینده شغلی پزشکان بوده است. این بررسی با رویکرد کیفی و کمی صورت گرفته است تا بتوان نتایج این دو را با هم قیاس کرد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
پارسا نادری

رتبه های برتر کنکور 1396 (کانون آموزش قلم چی)

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
پارسا نادری

20 توصیه مفید برای تقویت تمرکز

ذهن انسان به طور معمول طوری طراحی نشده که بتواند هرج و مرج‌های فضای اطراف خود را به راحتی مقابله کند چون هر یک از حواس در ظرف یک لحظه محرکی را از دنیای بیرون دریافت می‌کنند و همین امر می‌تواند تمرکز انسان را به راحتی مختل کند.


تقویت تمرکز,قدرت تمرکز , افزایش قدرت تمرکز
متخصصان روانشناسی می‌گویند هر چند تقویت قدرت تمرکز کار نسبتا دشواری است اما غیرممکن نیست.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
پارسا نادری

ده روش کارآمد برای درس خواندن

در این مقاله میخواهم ده روش کار آمد برای درس خواندن ارائه بدهمImage result for ‫طریقه درس خواندن‬‎

چگونه با الویت بندی از زمانمان درست استفاده کنیم؟ , اگر رمز اینترنتی را بیش از 3 بار وارد کرد چ میشود , راهکارهای علمی برای تبدیل یک روز بد به یک روز خوب , دیرتر پیر شدن انسان با این ترفند های ساده و موثر , نحوه درس خوا ندن چینی ها بچه ها وسبک زندگی ان ها , شبکه های تلوزیونی که دروس نهم را آموزش می دهند ؟ 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
پارسا نادری

مقاله درباره اسیب های اجتماعی

اسیب های اجتماعی

مقدمه 
آسیبهای اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می دهند بسیار حایز اهمیت می باشند. چراکه افزایش ناهنجاریها نشانه ای از وجود بحران محسوب می شود و نظم اجتماعی را تهدید می کند.
با توجه به اهمیت آسیب های اجتماعی و روند رو به رشد آن بی شک مداخله در آسیبهای اجتماعی نیاز به تفکری جامع دارد که فعالیت آن در سطوح مختلف پیشگیری مراقبت و حمایت قابل پیشگیری باشد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
پارسا نادری