تاثیر گذاری عبارات تاکیدی در زندگی و مسیر رسیدن به هدف

در مقاله قبلی در مورد تاثیر گذاری عبارات تاکیدی در زندگی و مسیر رسیدن به هدف و توجه و تمرکز به آن توضیح دادم اما عبارات تاکیدی قوانینی دارند که اگر بتوانید این قوانین را در ایجاد عبارت مناسب در نظر بگیرید قطعا خواهد توانست تاثیر بیشتری در شما بگذارد.

اول آنکه توضیح بدهم که مقدار زیادی عبارات تاکیدی نیاز نیست که برای خود ایجاد نمایید.

شخصی را می شناختم که نزدیک به صد عبارت تاکیدی برای خود ساخته بود که روزانه آن ها را تکرار کنید ولی هیچگاه شروع به زبان آوردن و تکرار این عبارات را شروع نکرد چرا که همین تعداد بالا باعث میشود که ذهن احساس خستگی بکند و همان اول نخواهد که تمرین را شروع بکند.

ساخت عبارت در حد دو و یا سه عدد برای تمرینات روزانه با توجه به خواسته و هدف می تواند کافی باشد.

و بهترین زمان هم برای تکرار عبارات تاکیدی هرروز صبح بعد از برخواستن شما از خواب و هر شب قبل از به خواب رفتن می باشد و دلیل هم این است که شما هنگامی که به خواب می خواهید بروید اگر این عبارات را تکرار کنید فردا صبح که از خواب بر می خیزید ذهن ادامه افکار شب گذشته را به یاد می اورد واگر این افکار هم مسیر وهم جهت با خواسته شما باشد بسیار عالی است چرا که شما روز خود را با تمرکز برروی خواسته های خود شروع می کنید و دلیل اینکه صبح ها این عبارات را تکرار کنید این است که با اینکه صبح ها ذهن افکار شب گذشته را به یاد می آورد ولی در اوایل ذهن کاملا مانند یک سطل خالی است و اگر شما سعی کنید با افکار مثبت و جملات مثبت این سطل را پر کنید بسیار می تواند به شما کمک کند که روز خود را به خوبی شروع کنید.

تعداد تکرار عبارات نیز کاملا به خود شما باز می گردد ، یعنی تا زمانی که به شما احساس خوبی بدهد شما می توانید تکرار این عبارات را ادامه بدهید ولی در حد معمول و حد اقل آن می توان گفت که تکرار دو یا سه بار عبارت خالی از لطف نیست و می تواند تاثیر خود را بگذارد.

واین که عبارت را با صدای بلند تکرار کنید تاثیرش چند برابر این است که بخواهید در ذهن خود تکرار کنید چرا که جهان به کلام شما پاسخ می دهد و زمانی که شما با صدای بلند تکرار کنید بیشتر می پذیرید وباور می کنید واینگونه تاثیر چند برابر این عبارات را حس خواهید کرد.

خب با من همراه باشید تا در مقاله بعدی راجع به عبارات تاکیدی برای شما شیوه ساختن آن ، اینکه عبارت کوتاه باشد بهتر است یا بلند و… صحبت کنم.