در این مقاله می خواهم در مورد موضوع مهمی با شما صحبت کنم و آن هم درخواست های شما از جهان هستی است.

بعضی از افراد بر این باور هستند که اگر یک خواسته حال هر چیزی را به دست آوردند دیگر نباید درخواست دیگری داشته باشند چرا که ممکن است جهان همان چیزی که در دست دارند را هم از آنها بستاند و یا بدتر از آن چیزهایی را هم که از قبل به دست آورده اند را از دست بدهند.

اما من می خواهم به شما بگویم که ساز و کار جهان اینطور نیست. شما به میزان خواسته هایتان رشد و پیشرفت می کند. در واقع هر چه خواسته های شما بزرگ تر باشد شما به همان اندازه پیشرفت خواهید داشت.

بخواه تا به تو داده شود؛ بجوی تا بیابی؛ در را بکوب تا بر تو گشوده شود. زیرا هر آن که بخواهد، دریافت می کند و هر آن که بجوید، می یابد و هر آن که در را بکوبد، گشوده خواهد شد.

هر آنچه خواسته های بیشتری داشته باشید به شما بیشتر داده خواهد شد و این است ساز وکار جهان نه آنکه کمتر بخواهم تا از من گرفته نشود.

این یک باور پوچ و بدون پایه و اساس می باشد و در ذهن بسیاری از افراد ریشه دوانده است از کودکی به واسطه خانواده ، فرهنگ ، اجتماع و…

ولی اکنون افسار زندگی شما در دستان خودتان است این باور خود را عوض کنید. هم اکنون هر آنچه که خواسته دارید را برروی کاغذ بنویسید.

بهتر این است که 107 آرزوی خود را برروی برگه بنویسید. تمام چیز هایی که از خدواند می خواستید از بزرگترین چیزها مانند یک خانه و ثروت و… تا کوچکترین چیزها.

همه ی آنها را مکتوب کنید.

اکنون اگر این تمرین را انجام داده باشید متوجه خواهید شد که تا به آرزوی چهلم و یا پنجاهم می رسید چیز دیگری به ذهن شما نمی رسد که آن را مکتوب نمایید. پس چطور توقع دارید که زمانی که حتی خود نمی دانید که چه می خواهید جهان به شما پاداش و روزی بدهد.

بعضی از افراد می گویند که می خواهم موفق شوم ، می خواهم به ثروت برسم و این افراد هرگز به چیزی که می خواهند دست پیدا نمی کنند چرا که آن ها دقیقا نمی دانند که چه می خواهند ، تعریف آن ها از موفقیت چیست و چه مقدار ثروت می خواهند و جهان هم به آن ها به اندازه ی همان باورشان روزی می دهد و نه بیشتر.

پس اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که می گویید می خواهم موفق شوم یا می خواهم به ثروت برسم هم اکنون تعریف دقیق خود از ثروت و موفقیت را بنویسید و مسیری که می خواهید در آن به موفقیت برسید. اینگونه تا حدی برای شما راه روشن می شود و جهان هم ایده ها و طرح هایی را سر راه شما می گذارد که به واسطه آنها بتوانید به این خواسته ها دست پیدا کند.

جهان را مانند یک دستگاه ببینید که به آن هر اندازه تعداد که وارد کنید به همان اندازه برای شما خواسته هایتان را برآورده می کند اینگونه بهتر می توانید خواسته های خود را مطرح کنید و بدانید که واقعا چه می خواهید.

با من همراه باشید تا در مقالات بعدی این موضوع را برای شما باز تر کنم.