تکنیکی برای نیاز نداشتن به صحبت های مشاور

در این مقاله می خواهم در مورد تکنیکی بسیار قوی برای شما صحبت کنم که با ایجاد آن در زندگی خود دیگر نیاز به هیچ مشاور و یا روانشناس و… نخواهید داشت به آن شرط که بتوانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید و بتوانید که آن را در زندگی خود نیز به کار ببرید.

این تکنیک بسیار قوی که در مقالات پیشین هم قسمت هایی از آن را برای شما توضیح دادم احساس خوب می باشد.

زمانی که شما دست به کاری می زنید ولی نسبت به آن کار احساس خوبی ندارید ، نمی توانید برای آن کار ایده های مناسب بیابید تا آن را به پایان برسانید.

زمانی که شما رابطه ای عاطفی ایجاد می کنید ولی احساس خوبی ندارید نمی توانید آن رابطه را ادامه دهیدو بر سر مسائل کوچک زود آن رابطه را می خواهید که به پایان برسانید.

در واقع احساس خوب است که به شما در رسیدن به هر چیز حال می خواهد یک هدف باشد ، روابط خوب ، سلامتی و یا هر چیزی دیگر کمک می کند.

پس اینجا یک نکته معلوم میشود و آن جواب سئوال بسیاری از افراد می باشد.

چرا وقتی من دعا میکنم ، دعایم اجابت نمی شود؟

و جوابش این است که شما دعا می کنید ( البته این کاری که بسیاری از ما میکنیم دعا نیست بلکه حاجت است و خداوند هرگز نگفته است که حاجت برآورده می شود ) ولی هنگام دعا کردن هرگز احساس خوبی ندارید.

اگر من به خداوند ایمان داشته باشم پس زمانی که از او خواسته ام را میخواهم ایمان کامل دارم که آن خواسته برآورده میشود پس نزد هیچ کس و هیچ شخصی برای برآورده کردن آن خواسته نخواهم رفت و تنها این افراد را به شکل یک وسیله و کمک از جانب خداوند می دانم.

زمانی که با این دیدگاه من دعا کنم قطعا احساسم هم خوب خواهد شد  و با این احساس خوب قطعا سریعتر به خواسته ام خواهم رسید.

بعضی می گویند به عنوان مثال چطور من احساس خوبی داشته باشم زمانی که کاملا زیر بار قرض هستم!

چطور من احساس خوبی داشته باشم زمانی که رابطه ام در حال خراب شدن است و…

و پاسخ این است که شما باید با عوض کردن دیدگاه خود نسبت به مسائل این احساس را به وجود بیاورید.

اگر رابطه شما رو به پایان است اینگونه نگاه کنید که شاید موهبتی بزرگ تر میخواهد پس از پایان این رابطه به شما برسد و یا این به نفع خود شما هست و…

در واقع با عوض کردن دیدگاه و توجه خود می توانید این احساس را به وجود بیاورید.

با من همراه باشید تا در مورد این مسئله بیشتر برای شما صحبت کنم.

شاد وموفق باشید.