تاثیر کلام در مسیر رسیدن به خواسته

کلام تو عصای معجزه گر توست . فلورانس اسکاویل شین

شما با کلام خودتان خواسته هایتان را به واقعیت تبدیل می کنید.

کلام شما بسیار قدرتمند است و شما با کلامتان مسیر توجه تان را انتخاب می کنید که به کدام سمت برود.

شما با صحبت کردن در مورد خواسته هایتان خودتان را به آنها نزدیک تر می کنید.

تاثیر کلام در مسیر رسیدن به خواسته به دو شیوه انجام می پذیرد که یکی را در این مقاله و دیگری را در مقاله ای دیگر برای شما توضیح خواهم داد.

  1. تاثیر کلام به صورت صحبت کردن با دیگران و اطرافیان
  2. تاثیر کلام به صورت عبارات تاکیدی وصحبت کردن با خود و خداوند

من در این مقاله قصد دارم در مورد تاثیر کلام در برخورد با اطرافیان برای شما توضیحاتی را ارائه کنم.

یکی از بهترین تمرین هایی که می توان انجام داد که شما را در مسیر رسیدن به خواسته تان نگه دارد و انگیزه رسیدن به هدف را در شما زیاد کند این است که با دیگران در مورد خواسته خود صحبت کنید.

اما در انتخاب شخصی که می خواهید با او در مورد خواسته تان صحبت کنید باید دقت داشته باشید این شخص باید کسی باشد که شما را درک می کند وزمانی که در مورد خواسته ی خود با او سخن می گویید شما را مسخره نمی کند ویا به شما جملات منفی و بازدارند نمی زند.

البته برخی این صحبت کردن را مانع رسیدن ما به هدف می دانند چرا که زمانی که شما زیاد از خواسته خود صحبت می کنید مغز باور می کند که خواسته را دارد برای همین ما زیاد تلاشی نمی کنیم که به خواسته خود برسیم.

خب نکاتی در مورد ترک اهمال کاری و تنبلی وجود دارد که زمانی که شما آن ها را بیاموزید قطعا می توانید جلوی این اتفاق را بگیرید و از این تمرین به نفع خود استفاده کنید و  نه به ضرر خود.

در مورد رفع اهمال کاری و تنبلی در آینده برای شما به طور کامل صحبت خواهم کرد.

خواسته نباید به صورت ادعا باشد!

زمانی که دارید با دیگران در مود آن خواسته صحبت می کنید نباید به گونه ای باشد که نشان بدهد که این صحبت کردن جزء یک ادعا چیز دیگری نیست.

چون شما با این صحبت کردن دو کار را انجام می دهید. اول آنکه با این کار یک تعهد بسیار قوی شکل می دهید که اگر من این کار را انجام ندهم ، صحبت هایی که جلوی این شخص کرده ام پوچ و بی اساس خواهد بود و این شخص هرگز به صحبت های من اعتماد نخواهد کرد و همین امر کمک می کند که بیشتر بخواهید به خواسته خود دست پیدا کنید و دو آنکه شما با این کار همانطور گه گفتم خودتان را به خواسته تان نزدیک می کنید و اگر این به صورت ادعا باشد جهان هستی هم به این کلام شما پاسخ میدهد و شرایطی را برای شما به وجود می آورد که شما این ادعا خود را ثابت کنید و قطعا با این کار شما از خواسته تان باز خواهید ماند تا اینکه بخواهید به آن نزدیک تر بشوید
با من همراه باشید تا در آینده توضیحات تکمیلی تری را در این رابطه برای شما بیان کنم.